anne905 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim hep ıkınarak gürültülü kaka yapıyor sanki kabızmış gibi sizce neden
Umutveannesi anne905 bisiklet hareketi yaptırın, ayaklarını karnına doğru çekin bırakın biraz. Öyle daha rahat yapar. Gazdan oluyor genelde. Kabızlık var mıdır bilemiyorum
GizemTuncay anne905 benim bebeğim de 3 ay 10 gunluk aynı şekilde tuvaletini yapıyor. Kabızlığı yok ama ikinarak ve gürültülü yapıyor
Zeyzey93 anne905 benimde 2.5 aylık kızım aynı şekilde yapıyor ama kabız değil yani bence normal bir durum