alpmom1 Benim bebeğim 6 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz. Gaz sorunu bebeğe göre değişiyor bence. Biz hiç sorun yaşamadık. Özellikle 3. Aydan sonra gaz problemlerimiz tamamen bitti. Tokluk olarak çok iyi. Gece bir defa rüya öğünü yapıyorum ve eğer rahatsız değilse çoğu zaman deliksiz uyuyor artık.