mimikkralicesi süsleme yaparsın hediyelik dağılabilirsin.
Bizde şöyle yapilir ikramliklar yapilir bir de buğday yapılıyor ikram olarak ama biz onun yerine yine aynı şey buğdaydan yapıldığı için keşkek yapıyoruz meşhur burda. Keşkek tabaklarinin birine kimse görmeden para koyuyorsunuz para kime çıkarsa o çocuğu baştan aşağı giydirir kıyafet alir yani. Bir de bebeğinizin başından aşağı buğday dökülüyor ama kaç taneydi unuttum. Sonra önüne sembolik birseyler koyuyorsunuz mesela makas kitap kalem tesbih gibi neyi seçer eline alirsa o meslegi yapacak denir. Gelenler de hediye alir ya da para verir. Bizde böyle yapılıyor ama bende yapamadım ya yapmak istedim deprem olayi falan olunca zamanı değil dedimozendim cok ama sanırım yapamadan kalicak