cicikom aynı şeyi yaşıyorum hala 5 ayı tamam olucak 3 günden sonra yine de huysuz . sanırım en kötüsü 4 ay atağı . Gecem gündüzüme karıştı . Uyumuyor yani 20 dk uyuyup kalkıyor , gece saat 5,6 sabaha karşı uyuyor . Ne yaparsam yapıyım hiç bişey olmuyor . Bazen öyle huysuzlanıp birden bağırıb ağlamaya başlıyor ki kulağımı tıkayıp ortadan kaybolasım geliyor . Çok üzülüyorum ona yardım edemedigim için bazen 😓