Kızlar iki çocuğum var. Biri 16 aylık erkek biri 5 buçuk yaşında kız. Oğlum ablasını aşırı kıskanıyor. Evet tam tersi olması gerekiyordu bende öyle düşünüyordum ama maalesef ki küçük olan kıskanıyor. Asla kızım yanıma yanaşamıyor eline ne alsa elinden alıyor. Bazen kızım sen büyüksün ver diyorum bazende oyuncağı kızıma verip oğlumu uzaklaştırıyorum haksızlık olmasın kızım sadece onun istediği oluyor diye düşünmesin diye. Bu sefer oğlum aşırı ağlıyor. Kızımı asla kucağıma alıp sevemiyorum ortalık yıkılıyor gizli gizli seviyorum yada uyuyunca. Büyük olan kıskanç olsa anlatırım güzelce ama buna anlatılmıyorda bişey. Bu ne zaman geçer acaba. Aslında ablasını seviyor bazen çok güzel oynuyorlar. O ne yapsa birebir aynısını yapıyor. Kızımda baya konuşkan bu sebeple oğlumun kelimeleri oldukca fazla, bu yönden iyi ama şu kıskançlık olmasa 🥹