Kızlar bebeğim 35 günlük şu an 38 haftalık 2575 gram doğdu. Tabi doğum kilosunu verdikten sonra kendi doğum kilosuna yeni yaklaşıtı. kendi çocuk doktorum beni her zaman motive ediyor kilo artışı olduğunu söylüyor azar azar ilerlesek de alıyor.mesela emzirip tartıyor bebeği ve hassas tartı olduğu için aldığı gramıda görüyor ve sütün yarıyor diyor.Ama aile hekimin sütümün yetmediğini vs diyerek benim de moralimi bozmak istemiyor çünkü gerçekten iyi gözlemliyor.fakat sağlık Ocağındaki aile hekimim sütümün az olduğunu, yetmediğini organik mama kullandığım halde git başka mamakullan diyor yani kendi doktoruma gittim her zaman mutlu oluyorum ama aile hekimimde sağlık ocağında çökğyorum.Sütüm mü yetmiyor yavruma🥺