ozdem123 desitin diyorum başka da bir şey demiyorum. Ben kızım pişik olduğu zaman herkes yok vazelin yok hametan yok bilmem ne dediler kullanmadığım şey kalmadı sonra doktora gittik o da dedi ki akıl ve mantık var çocuk pişikken insan yağlı kremler sürer mi yanar o daha çok diye dinmez acısı demişti gerçekten de öyle oldu sonra desitin verdi çok çok kuru bir şey zaten bir kere sürdükten sonra o pişik rengi soluyor bunu 1 gün içerisinde hallediyor mor renkli bir şey şiddetle tavsiye ediyorum reklamlı kremlerden soğudum yani hepsi hava civa 🙄 doktorun verdiği zararsız en etkili ve pişik olmadığı zamanlar da günde iki günde 1 kere de kullansan asla pişik olmaz aklında bulunsun