esmayllmz0 Dün bebegımin aşısı vardı aşıdan sonra böyle oldu bacağı neden oldu ? Aile hekimimiz normal dedi şurup ve jel verdı ama hiç böyle olmuyordu acil hastaneye götürmelimiyim başına gelen var mı
asyakusunannesii esmayllmz0 bana hiç normal gelmedi bence acile götürün içiniz rahat etsin en azından
Balkupum2505 esmayllmz0 bu asla normal deyil çok kötü olmuş lütfen dra götürün hem icinizde rahat eder.
Adalyamm Bizim de geçtiğimiz pazartesi oldu 18.ay aşımız. Bacaktan mı yaptılar? Bizimkini koldan yaptılar. Bilgim yok üstte kalsın
Abide91 Benim kızım bugün 18 ay aşısı oldu ama iki koldan ve birde ağızdan damla yapıldı bacaktan yapılmadı kiziriklik şişme olursa soğuk uygulama yapabilirsin demişti ama bence siz bı doktora danışın en iyisi geçmiş olsun
esmayllmz0 Abide91 aile hekimine sorduk kolonyalı mendil koy dedi koydum sabaha böyle oldu götürdüm sağlık ocağına jel ve şurup verdı yarın yine getir dedi anlamadım 😢
Kzlrmk esmayllmz0 soğuk uygulama duydum da kolanya lı mendil ilk defa duydum acile götürseniz daha iyi olur normal miş gibi durmuyor çünkü
Aloneeee esmayllmz0 kızarıklık şişlik normal derler hep ama bu kadar kötüsünü hiç görmedim 😢 bence bir acile gidin normalse bile içiniz rahatlasın çok geçmiş olsun