Canparem35 Bebeğim 3 aylık ama oturmak istiyor kafasını kaldırıp duruyor ağlıyor bende ufak ufak oturtuyorum destekle bi sakıncası olur mu merak ediyorum sizin bebekleriniz nasıl
Emnedmr Canparem35 4. Aydan sonra diye biliyorum ki bizim doktorumuz 4. Aydan sonra yavas yavaş destekli oturtabilirsin uzun süre olmamak şartıyla demişti
Mom098 Canparem35 daha çok erken ya. Bizimki de çabalıyordu engel olduk. Doktor 4 aylıkken yavaştan başla demişti. 5 aylık oldu baya oturur pozisyonda tutuyoruz destek minderi mama sandalyesine koyuyoruz iyice alıştı
cutiebun_ Canparem35 şuan için küçük 4.5 aydan sonra kucağınızda sadece iki üç dakika oturtmaya başlayabilirsiniz sonra alıştıkça süresini uzatırsınız😊
Kizim16 cutiebun_ benim bebeg sırt ustu yaak istemiyordu 3 aylikken bile oturmak istiyordu cok fenalar 🙂
Canparem35 Mom098 simdiki çocuklar ilginç gecen gun altini degisirken bi baktım yan dönmüş nasıl yaptiysa bidaha yapmadi gerci sasirdim kaldim 😵💫
Yaren Canparem35 4 aylıkken oturabilirsiniz diyor drlar ama benim bebeğim de sizinki gibiydi sürekli oturmak istiyordu 4 aya kadar beklettik zor sabrettik
Eminecak Canparem35 benim oğlum da 3 aylıkken cok oturmak istiyordu 4 aylıkken alıştırma yapmaya başladım 5-6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı
Lalinn Canparem35 benim kızım 8 aylık annem hâlâ uzun uzun oturtmuyor iyi bişey değil erken oturması diyor bizimki anakucağında daha uzun zaman geçiriyor oturttuğumuza pek şahit olmadım
Canparem35 Lalinn sirti yere deyince kiyameti kopariyor valla kucakda devamli benimki 8. Aya kadar bekleyecegini sanmiyorum canım