Endegerlimoglum benim eşimde vardiyalı bence bu bir bahane değil canım. mesela ben bebeğimle ilgilenirken abisi de hep yanımızda oluyor beraber mamasını yapıyoruz, altını alıyoruz, ikimiz yıkıyoruz hoşuna gidiyor en azından seninki de sevebilir belki. şimdi ilk aylarda benim oğlumda kıskançlık yapıyordu normal olarak ama şimdi mesela 9 aylık olduğu için onunla oynuyor, onu güldürünce hoşuna gidiyor. onların ikisi oynarken ben kahvemi de içiyorum mesela bir kaç ay daha sabır. ilk çocuktan ilgiyi kesmemek adına mesela atıyorum ben her gün temizlik yapmıyorum örnek veriyorum. kış diye dışarıya çıkmamazlık da yapmıyoruz. hava almaya çıkın ikisine de iyi gelir. dediğim gibi eş büyük bir etken burada senin psikolojinde önemli. ben mesela ayrıyeten çalışıyorum da home ofis olsa da..