Arkadaşlar bağırsak reaksiyonlu çoklu gıda alerjisi olan bir bebeğim var doğdu 3 ay hiç susmadan çığlık çığlığa ağladı kolik vs dediler 3 ay boyunca yataktan düşmüş gibi çığlık çığlığa susmadı 3. Ay gastroentolojiye gitmiştik doktorumuz teşhis etti Ürünleri kestim 10 gün sonra oğlum rahatladı ağlamıyor artık şimdi 8.5 aylık fakat huzursuzluğu hiç geçmedi sürekli mızırdıyor yanından bir saniye ayrıl çığlık çığlığa ağlıyor mama sandalyesinde durmuyor uyut ayağından 1 saniye indir hemen uyanıyor vs vs. 8.5 ay olmasına rağmen bırakın evde bir yemek bir çamaşır yıkamayı tuvalete bile o ağlarken gidiyorum merak ettiğim şu, çocuğu bu kadar huzursuz olup hangi aylarda rahatladınız?