-_-hUysUzvetatlikadin Foruma Wi-Fi üzerinden giriş yapamıyorum kaç gündür öncesinde de koşa süreli bir kaç kez olmuştu benden mi kaynaklı bir sıkıntı mı var ne yapmam gerek yine giriş yapamazsam