Asel_annesi bence de çok duygusal düşünüyorsunuz. Bebeğiniz daha çok küçük. Onun uykusuzluğu yorgunluğu çok başka zaten. Daha bunun diş dönemi yürüme dönemi vs olacak. İki çocuklu insanlara sorabilirsiniz kolaylık veya zorluklarını. Tabi size hemen vermiyorlar önce bir süreçten geçiyorsunuz ama insan yeri geliyor kendi çocuğuna tahammül edemiyor, ben doğru bulmuyorum. Nasıl bir çocuk geleceğini de bilemiyorsunuz. Gelen çocuk sizin evladınızı hırpalarsa, aksi bir çocuk olursa bunu geri verelim demeniz daha da kötü olur. Zaten önceliği eski başvurulara veriyorlar