Funda_yakut 6 günlüğüz gece ve gündüz saat başı geçirmeden kaldırıp emziriyorum 40i çıkana kadarda aynen devam edecem gece alarm var saat başı hem bende hem eşimde oğlum 36haftada doğdu korkuyrm küçük diye, 40i çıkıncada bakacgm kendi acıkınca uyanp uyanmadgna kaç saatte bir uyandığına ona göre ilerlycem