Muhkub3460 6+3 günlüğüm doktor bir şey soylemedi ama kafama takıldı kesemin yanında birşey var sanki nedir o sizce?
Muhkub3460 mirgulak yolk kesesi bebeğin hemn yanında olan oluyor. Bnm dediğim kesenn dışında sağda görünen minik yuvarlak bişey var. Acaba kanama alanı mı yoksa ikiz mi. Doktor da bşey demedi ama bir sonraki kontrolü beklicem artık
Fusunf Muhkub3460 kanama alanı o şekilde olmuyor canım ben yaşadığım için kanama alanım vardı biliyorum
mirgulak Muhkub3460 aaa orayi hic gormedim pardon bebek deseniz degil kanama alani sade siyah olur diye biliyorum keske bi sorsaydiniz ama bisi olsa doktorunuz bilgilendirir zaten sizi belki ultrasyon cektiginiz de oyle cikmistir
Muhkub3460 Fusunf anladım cnm. Zaten tedbirn 200 mg günde iki kez progestan alıyorum. Her hangi bir kanamam yok Allah’a şükür
Fusunf Muhkub3460 bende kullanmıştım ondan amaa her hamile kullanıyor inşallah sağsalim kucağınıza alırsınız 🙏🌸