Kasendem Bebeğim 6 aylık ve aşırı huzursuz bu aralar salyası arttı ağlayıp duruyor ateşi falan yok emmek istemiyor diş çıkarıdğını düşünüyorum bu durumda bebeği rahatlatmak için neler kullanabilirim dişlik vs kullanmıyor emzik almıyor meme reddi yaşıyoruz
_kizimveannesi29 Kasendem Zeytinyağı içine karanfil ezip koy canım. Biraz dolapta beklesin sonra bebişin damağına sür…❤