Kdjvnm1 tabak vs hiç almadım, evde olan cam kâselerimi tabaklarimi kullandım, wee baby marka 2li silikon kaşıklar var onlardan aldım ilk etapta onlardan kullandım tutuşu vs gayet güzel bebegimde seviyordu, şu an normal tatlı kaşığı ile yediriyorum (14 aylik). Önlük, e bebekten satılan alt kısmı su geçirmez ön kısmı normal kumaş olan önlükler vardi 5li şekilde satılan onlardan almıştım, üstü leke oluyor falan leke çıkarıcı ile gayet tertemiz oluyor bu yüzden silikon onluk falan almadım. Cam rende gerekli ilk etapta. Evimde küçük bir tencerem vardı haşlama için de onu kullanıyordum ben suda haşladım buharda değil. Mama sandalyesini de a101e fisher price marka mama sandalyesi gelmişti gece sene mart ayındaydı sanırım onu almıştık 200 TL ye. Yani bu kadar. Çok abartı şeyler alıp çok abartı paralar vermeye ben gerek görmüyorum açıkçası.