Emreninannesi- Anneler ilk defa sleepy aldım bacak kısmında lastik izi çıktı sizinde öyle oluyor mu bir de sleepy naturel aldım ama bio naturel daha mı iyi acaba
Ysgl26 Emreninannesi- sleepy de malesef o lastik izi oluyor. Bi numara bğyük te taksam oluyor. Biz goon a geçtik çok rahatız
AselNil Emreninannesi- bizde 5 aydır sleepy kullanıyoruz yanlarındaki lastiği beslemeden önce çıkarın o şekilde yapınca iz olmuyor sızmada yapamdı
Emreninannesi- Ysgl26 3 aydır goon kullanıyordum çok memnunum ama son 1 haftadır taşma oldu her gece 3 kere taşıyor şimdiye kadar hiç olmamıştı