Papatya5801 Merhaba bebeğim 4 buçuk aylık saç derisine ince bir şekilde konak var bir iki kez zeytinyağı karbonat yaptım ama geçmedi önerisi olan varmı kendiliğinden geçer mi zamanla
Melike97 Papatya5801 evet bizde de öyle 5 aylık oldu ve kendi kendine dökülmeye başladı ama doktorumuz geçmezse diye mustela nın konak kremini yazdı o geçiriyormuş
betus_6006 Papatya5801 Merhabalar bebek yağı ile geçirmiştim ben. Banyo öncesi konak olan bölgeye bebek yağını sürüp beklettim. Daha sonra tarak ile hafif hafif çıkardım. Konak bitene kadar banyo günleri tekrarlayın. 🤗
Kuzularinanasi Papatya5801 zeytinyag ve bebekyagi bolca surup masaj yaptim bikac saat beklettim ve taradim cok kolay cikti.bu sekilde deneyin derim.bende kendiliginden gecer diye 6ay bekledim ama gecmedi daha da artti.1 kez yaptim simdi hic yok
Asyaveannesi04 Papatya5801 zeytinyağı ve karbonatı karıştırın banyo öncesi sürüp 15 dk bekletip yıkayın banyodan sonra ters yöne tarayın hemen geçiyor bizimki tek yıkama da geçti hiç şampuana kreme tonla para vermeye gerek yok