Mom098 Biz3kisiyiz_ avent cam biberon var 4 buçuk aylıkken elleriyle sarmaya başladı biz destekledik 5 ay 1 günlük kendi tutup içmeye çalışıyor düşürür gibi olunca hafif destek veriyorum tutmaya devam ediyor
Ysgl26 Kocamdaaakocammm 5 aydan beri kendi tutmaya çalışıyo. 7. Ay itibariye tamamen kendi içmeye başladı.
Biz3kisiyiz_ Mom098 bende de Dr browns cam vardı ağır geliyordu sanırım kırıldı şimdi avent Pp aldım tutuyor içiyor 🙈 buraya post açtıktan sonra tutmaya başladı 😂
Mom098 ayse01_alparslan hayır kulpu yok yuvarlak ya iki elinin arasına sıkıştırıyor bırakmıyor zaten biberonu görünce kendinden geçip heyecanlanıyor bitince de diliyle oyun yapıyor yine bırakmıyor
ayse01_alparslan Mom098 maşallah benim oğlumda dört buçuk aylık oda öyle tam tutamiyo elini atiyo dedim kulplu bitane alim desteklim onu tutsun
Perianasi Mom098 ahaaa benim kız😁 gündüzleri benim kızımda sizin kızınız gibi . İlk başta destek veriyordu annem şimdi desteksiz kendi tutuyor. 5 ay 21 günlüğüz