Asyaveannesi04 Recbeyer ben dyson aldığım zaman arkadaşımda bosh serie 7 almıştı çok memnun kaldım demişti
Mom098 Ben Arçelik aldım. Annemlerde şu an kardeşim çok iyi çektiğini söyledi. İndirimde 4 bine kapattık. Hem Arçelik kaliteli marka hem de gundelik işimi görür hem de fiyat performans ürünü diye düşündüm. Başka marka hiç düşünmedim
uyanancirkin Recbeyer bosch unlimited 8 kullanıyorum. Kablolu kullanmıyorum artık fazlasıyla yetiyorda artıyor.
eserekli_kiz11 Recbeyer akraban bosh 6 serisi kullaniyor memnun bnde su siralar philips speedpro 360 modellinden 8049 ve 7043 iki model arasinda kaldm arastrdm baya
Oguuu26 Canım ben ekin ayında bimden heifer aldım dikey şarjlı süpürge ama çok memnunum süpürmesi şarjı çekişi çok güzel ben 1700 tl ye aldım yine gelirmi bime bilmiyorum istersen biraz bekle ama hepsiburadada falan oluyor bir bak istersen 😊
Nisanmestus Ben altus kullaniyorum cok cok memnuum gunluk 2 kez supurge tutuyorum eve sabah vr qksam sarji da güzel. Tam fiyat perfrmans urunu bakmanizi tavsiye ederim