BRTKBN53 Merhaba iyi günler kızım 13 aylık hastanede kalacak 2 gün bende onunla kalıcam. Yanıma neler koymalıyım kaç takım kıyafet yeter ekstra ne koysam. Eşofman takımı pijama takımı olarak mı koysam
durukusunannesi_ BRTKBN53 bence eşofman takımı koyun kendinize hastaneler aşırı sıcak oluyor kısa kollu koyun. Bebiş için de kolu rahat kıyafetler koyun serum da kan alınırken fln zor olmasın geçmiş olsun 💐