Gamze225 Gebelik sonrası saçların çok döküldü pul pul kepeklenme oldu kullandiginiz şampuan varmıdır tavsiye edebliceginiz
Rez Gamze225 çok normal bir süreç ancak kepenklenme durumunu bilemedim hep mi vardı yeni mi olmaya başladı genelde öneri için organik içerikli şampuanlar öneriliyor Otacı iyi diye biliyorum
ilaydaberil35ozkan_ Gamze225 Vichy markasının Dercos Anti-Pel şampuanı bu şampuanın üzerine tanımam bende hamilelikten sonra aynı sıkıntıları yaşadım ama çok iyi geldi bu şampuan hatta bi kaç aydır bittiği için almadım kullanmıyorum başka şampuana geçtim aynı sıkıntıları tekrardan gördüm bidaha alacağım şampuanım bitince aynısından link bırakıyorum https://ty.gl/whnyr07da7
ikizerkekannesi Gamze225 sebamed kepek şampuanı kullanıyorum bana iyi geldi bu ara alamadım evdeki başka şampuanı kullandım gene kepeklenme başladı