
Kizlar bu şişme yeleği geçen ay almıştım.kar falan yağdı pek giyemedim.sonra da malum deprem olunca o an ne bulduysak giydik arabada kaldık.sukur dün evimize geçtik ve montu yıkadım.malesef böyle topaklandi.yikama talimatına da uygun yikamistim halbuki.ama zaten çok hafif puf puf bir yelekti.icinde elyafı çok az.tredyoll asistanla konuştum analize gonderin dediler şuan kargolar burda kapalı.pazartesi göndericem.analize ürün gönderen var mı.ne gibi bir sonuç çıkar kac hafta sürer acaba öf keşke almasaydim.suan da hamileyim hiç giyecek biseyim kalmadı mont olarak