Kızlar bebeğim 2 ay 23 günlük bebeğimin çok fazla kilo almadığını düşünüyorum geçen ay Bi ayda 400 gr almıştı hemşire birazdaha besleyen bilirsin demişti ama hala aynı gibi iştahım olmadığı içi de ne yaparsam yapayım çok fazla sütüm olmuyor son Bi haftadır emerken sürekli ağlama krizlarri en son 2 gün önce bebelac mama aldım bugün 3. Günü veriyorum sabah akşam olarak veriyorum onun dışında da emzirmeye çalışıyorum mamayla destekliyorum kısacası siz nasıl yapıyorsunuz hem emzirip hem mama verirken memeyi bırakmaması icin ne yapabilirim yapmamı önerdiğiniz şeyler varsa yazarmısınız teşekkürler ☺️