Öncelikle basit gramerleri öğrenerek başlaman gerekiyor canım.Şimdiki zaman,geçmiş zaman, gelecek zaman ve geniş zaman gibi A1 , A2 seviyesi youtube videolarını izleyip ders çalışır gibi not al canım.
Sonra bol bol kelime ezberlemen gerekiyor kelime bilmedikten sonra gramer tek başına işe yaramıyor zaten.. istersen sana kursta not aldığım bütün kelimeleri atabilirim fazlasıyla ihtiyacını karşılar..
Öğrendiğin grameri ve kelimeleri mutlaka ama mutlaka kullanman gerekli yani konuşman gerekiyor.. çevrende ingilizce bilen varsa bol bol pratik yap..
Yoksa mesela günlük tutar gibi ingilizce konuşarak kendini videoya al..
Belli bir aşamaya geldikten sonra .. yabancı diziler , youtubeda olan ingilizce öğrenmek için olan mini diziler işine yarayacaktır.. uygulama olarak dualingo önermiyorum bence çok sinir bozucu .. bin tane yanlış yapıp doğruyu öğrenene kadar yanlış bildiklerini doğru zannetmeye başlıyorsun kafan karışııyor.. voscreen diye bir uygulama var seviyene göre dizi film kesitleri çıkarıyor karşına günlük 100 video izlemeye özen göster..
İngilizce basit çocuk kitapları okumaya başlayabilirsin..
Birde kursa gidip öğrenilmez diyenlere kulak asma bal gibi de öğreniliyor.. birçoğumuz pratik yapmadığımız için kaybediyoruz suçu da kursa atıyoruz.. Kursa gidince hevesin daha çok oluyor bide , evde spor yapmak mı salonda spor yapmak mı öyle düşün..
Cambry gibi uygulamalar da çok faydalı.. bütçen varsa temeli atıp ordan devam edebilirsin ..
aklına bir şey takılırsa nerden başlicanı bilemezsen bana yaz elimden geldiğince destek olurum.. Benimde tekrar başlamam lazım belki sayende üşenmez bende tekrar başlarım🤗🧡