Arkadaslar başlıktanda anlayacagınız gibi 6 ay arayla 2 eegsi temiz çıkan çocuğuma keppra başladılar . Ateşlendiği zaman havale geçiriyor . Geçen hafta da ateşsiz nöbet tarzı bi durum oldu ona istinaden keppra başladılar başına gelen varmı ? Birazdan başka bi doktora götüreceğiz randevu saatini bekliyoruz