Busra2326 faranjit yapar veya ses teline yakın nodül olduğunda ses kısıklığı oluyor bir doktora görün bende nodül var ama zararsız dedi kendimi zorlayınca gidiyor sesim çok konuşunca yüksek sesle konuşunca soğukta kalınca veya çok acı bişey yiyince gidiyor benim mesela