Deprem den sonra aktif olamadigim için burdaki arkadaşlar sagolsunlar beni aramislar burada sagolsunlar çok şükür ben ve ailem çocuklarım iyiyiz ama evimize gidemiyoruz 5. Katta oturuyoruz korkudan gidemiyoruz cmtsi gitmiştim kriz geçirdim eşim annemlere getirdi annemlerde kalıyoruz 3 gün araba da kalmıştık 3 çocukla çok zor geçti arabada sonra annemlere geldik rabbim birdaha yasatmasin