Kızlar bir şey sorucam ben geçen ay 14 kürtaj oldum ondan tam bir ay geçti adet olmadım özür dilerim ilişkide yaşamadık ancak bulantılarım hiç geçmiyor kürtajdan sonra böylemi olmalı. Sürekli canım birseyler çekiyor bir qarip bilen olursa doktora gitmedim daha bir buradan da sorayım istedim