Merhaba kızlar benim oğlum 10 aylık ve bugün farkettim ağzında beyaz beyaz yama yama şeyler var soyuluyor gibi. Sanırım bu pamukçuk. Benimde göğsün 3-4 gündür sızlıyor kabarır gibi oldu. Bende dişi çıktı bebeğin emerken acıyor falan sanıyorum. Çok iştahlı bi bebekti yemesi falanda kesildi. Şimdi ben yarına doktora randevu aldım ama. Acaba bugün eczaneden ilaç alsammı doktora gitmeme gerek varmı? Yoksa eczaneden alınan ilaç yeterli olurmu?