Merhaba bugün kızımı (6,5 aylık ) doktora götürdüm dudak bağı olduğunu öğrendim KBB bakıyor dedi götürdüm bir yaşında narkoz ile kesiceklerini yoksa dişlerinin yamuk çıkacağını söyledi daha önce yaptıran var mıdır süreç nasıl işliyor yaptırmak istemiyorum açıkçası korktum biraz aniden böyle bi şey öğrenince uzun oldu biraz kusura bakmayın lütfen