Brutal-Betty Kızlar bazı grup Şubat başında yattı diyor ama bana ilk ödeme Aralık ayında yattı 2., Ödeme DHA yatmadı sizlere yattı mı acaba
yagmuraltintas Brutal-Betty ptt kurum ödemelerinde gözükmez ama pttye giderek ya da doğalgaz yardımı ile fatura ödemede çıkıyor
Princess_moms Brutal-Betty Banada yattı ama ilk kez alıyorum ben subatta yattı yani ikincisi ne zaman yatar bilemem.
Brutal-Betty Balkupum2505 bende öyle biliyorum ama burada birkaç kişi Şubat başında yattı ikinci ödemeler diyor bana yatmadı
Balkupum2505 Brutal-Betty subat başında yatan elektrik ve aile destek.. dogalgaz bildigim sonuna dogru yatiyo
manikeneko666 yagmuraltintas kaç gündür yazıyorum kimseyi inandiramıyorum yattı diye çok şükür sizinde yatmış
manikeneko666 Vallahi yattı bana yalan söyleyecek değilim Şubat’ın 4 ü falandı yattı şuan tamamlandı yazıyor
Alya-Sena manikeneko666 hee siz ilk kez aldiniz. Dogalgaz 2kere odeniyor zaten biri kasim aralikda digeri subat mart dedi sosyal de bana .
yagmuraltintas Aybers evet canım bize geldiler e devlet sosyal yardım başvuru yazıp başvurabilirsiniz
Balkupum2505 Aybers yanliz dogalgaz basvurusu sona erdi ama diger aile destek ve elektrige basvurabilirsiniz banada geldiler kurumdan