EndlessLove_ Tyrcm gelişimi değerleri normalse kaka sayısını normal tutuyorlar ama kilosu düşük demişsiniz bi doktora gidin bence gelişimine bakarlar belki genel bi tarama yaparlar bilmiyorum. İçiniz rahat eder en azından