Mires benim kızım 8.5 aylık bu zamana kadar anne sütü aldık ama artık sütüm azaldığı için bende gün içinde biraz mama veriyim dedim ama tadını hiç beğenmedi suyu biberonda içiyor ama mamayı hiçbir şekilde içmiyor bize aptamil, baby goat, sma , hipp denedik hiçbirini almıyor kaşıkla bardakla sulukla hiçbir şekilde almıyor bende şırınga aldım onunla vermesi daha kolay oluyor yine tadını beğenmiyor içmek istemiyor ama onunla kolay bi şekilde ağzına gönderiyorum sizde şırıngayla bi deneyim derim. Hem sizin bebeğiniz daha küçük elinizde kaçma gibi bi ihtimali yok benimki 8 aylık olunca zor zaptedip yarı içine yarı dışına içiyorum 😄