yabancibiri siz kendiniz alırken 6 bin liraya mı aldınız onu merak ettim… Bu ikinci el piyasasını anlamıyorum. Sizi kasdetmiyorum. Kendileri 2 yıl önce veya bir yıl önce herneyse daha uygun fiyata alıyorlar şimdide fiyatlar artınca kendi aldıklarının bile üstüne satıyorlar. Haktır bence bu. Tabiki herkesin kendi malı kendi görüşü ama bana çok saçma geliyor. Bebek arabasını kadın dolap uygulamasında 3 yıl kullanmış o zamanlar Max 2 bindir. Şimdi sıfırı 15 bin girmiş oraya 10 bin yazmış çok saçma değil mi ?