Herkese merhabalar.
22 günlük bir erkek bebeğim var. Sadece anne sütü alıyor. Gün içerisinde birkaç kez emdikten sonra sütün belli bir kısmını olduğu gibi cıkartıyor. Hani bebekler beyaz peynir gibi kusar ya, benim bebegim direkt sütü çıkarıyor. Daha ayını tamamlamamış bebekleriniz sizin de böyle mi kusuyor? Yoksa bebegimde bir sıkıntı mı var 😢 internete bakınca laktoz alerjisi( süt alerjisi) olabilir diyor çok korktum…
Sizin de bebekleriniz emdikten sonra miktarca fazla diyebileceğimiz sekilde sütü çıkarıyor mu? Normal bir şey mi? ( ilk bebegim tecrübesizim yardımcı olabilecekler yazarsa sevinirim)