ihsanbebek Kızlar oğlumun iştah sorunu vardı yeni düzeldi ama kilo eksiğimiz olduğu için doktor tahıllı gıda yapmamı daha çok önerdi kaka problemi yok bildiğiniz tarifler varsa benimle paylaşabilir misiniz
Alya-Sena ihsanbebek corbalara irmik sehriye ekleyebilirsnz. Kemik suyu tavuk suyu v.s . Meyveli muhallebi tarzi seyler yapiyorum icine robottan ceviz cekmistim ekliyorum . Ceviz bence kilo aldiriyo
Ucansupurge ihsanbebek 17aylik daha süt vermedim canim. Süt iştahsızlık,kansızlık,diş çürüğü ve reflüye sebep oluyor🤷🏻♀️ direk vermek yerine yoğurt, kefir ve ayran seklinde veriyorum yada kek, pankek içine koyuyorum 🤗
Rez Ucansupurge benimki de 18 aylık gece uykusundan önce ne veriyorsunuz ben süt veriyorum da yorumunuz da iştahsızlık vs oluyor demişsiniz ondan soruyorum
ihsanbebek Ucansupurge kilo almadığı için yağını alsın diye örneğin irmik pişirirken yarı su yarı süt dedi doktorun biri ama çok şaibeli süt korktum bende yoğurt veriyorum ama almıo işte kilosunu
Ucansupurge Nurumm12 aynen baya kıvam veriyor sulu sulu kalmıyor sebze corbalarina koyuyorum 🤗 örneğin brokoli,havuç,kabak hasliyorum kemik suyu/Kiyma vs koyuyorum blend edip içine 1-2 kaşık hipp tahıllı atıyorum sulu sulu kalmiyor
Ucansupurge Rez Doktorumuz söyledi bana da kesinlikle süt verme özellikle gece dedi. Biz akşam yemeğini 7:00 gibi yiyoruz 7:30a kadar duş, giyinme,dişler fırçalanır 8de uyumuş oluyor o yüzden birşey yedirmiyorum ekstra. Gece formül süt veriyorum
Ucansupurge ihsanbebek ısıl işlem görüyor ya olabilir aslında. bende bazen yulaf yapıyorum kendime sütle pisiriyorum neredeyse yarısını yiyor 😂
Rez Ucansupurge anladım bizim maalesef düzenli uykumuz yok formül süte geçebilirim tekrar en azından tok tutar diye düşünüyorum
Ucansupurge Rez Bence de mantıklı formül süt sonuçta içinde bir sürü vitamin mineral var hiç bir katı gıdada o kadar yok annem muhallebi yap yedir diyor ama mantıklı gelmiyor🤷🏻♀️
Ucansupurge ihsanbebek Valla su hayatta hayatta yapmam dediğim şeyleri yaptım o yüzden neden olmasın diyorum 😂🤔 . Hayatta sallamam> salladım😂 Hayatta şekerli birşey vermem> verdim.😂 Hayatta bebe bisküvisi vermem > verdim 😂 Hayatta TV açmam > açtım 😂😂 Tabi sallama harici hepsini yaşından sonra yaptım😂
Yagz_ipklr_22 Ucansupurge Valla canım ben bebe biskuvısı bır kaç tane badem bır kaç tane fındık bır kaç tane ceviz rondadan gecırıp ıcıne sevdıgı bı meyve bız muz sevıyoruz ezıp ılık suyla ezıp mama gibi yapıp veriyorum kıloda aldırıyor besleyıcıde çokta güzel tadı severek yıyor 1 yaşında oğlum doktorumuzada söyledim verin dedi ama cerezleri rondada toz gibi yapıyorum hepsinden birer şeker kaşığı atıyorum bi dene istersen
ihsanbebek Ucansupurge verirken hiç gönlüm yoktu dudağının çevresi hafif kızardı doktor verme dedi şükür vermiycem 😂