Benim oğlan da şuan 8 aylık geceleri 12 gibi akşam yattı mı 3 bucu K 4 gibi uyanırdı şimdi geceleri dediğin gibi 2 saate bi uyanio ama ben mamasını iciriyorum zaten gözleri kapalı icio maması bitince de gazını çıkarıyorum yana yatırıyorum bagzen karnı agrio o sebebten dolayı da inlio aglio fln 2 saat o uyuyunca hemen uyuyorum tekrar aynı sabaha kadar 3 kere fln uyanio işte mamasını icio uyuyo ondan önceki gün de ağrı kesici verdim sabaha kadar 1 kere uyandı bence hem atak ay i hem de dış çıkaracakları olduğu için dişleri ağrıdır belki ama zaten gece beslenmesi için uyanması normalmiş acıkırmış öyle die duydum