Kızlar 3yasındaki oglum gayet güzel yerdi tabi sectigi seyler elbet vardı fakat 15gündür hiç bişe yemez hale geldi anlamadım yemegi görünce ıy der gibi yapıyo yemiycem diyo cok sevdigi hamburgeri bile iştah acıcı surup veya baska bişe varmı önerebilceginiz inanın cok üzülüyorum