pogacayanakk sıkıntı yok yani demi ben hiç görmedim kullanmadım da ameliyat olucam bebeğim de 1 yaşında ameliyat sonrası boşaltılması lazım mis göğsün başkasından alayım dedim hani sıkıntı oluyosu karşı tarafı da sıkıntıya sokmiyim diye düşündüm de sağolun cevabınız için