zerenmert benim oğlum 3 aylık hala arada olur çok nadir kusması var ama bir sorun olduğunu düşünmüyorum çünkü her zaman olmuyo doktor kontrollerimizde de hiç sıkıntı yok belki fazla emiyorsa ondan olabilir çünkü genelde bizde fazla emdiği zaman oluyor