Kılzar işe başladım sabah 8de bebeğimi emziryorum süt sağıyorm 100.140mm arası çıkıyor 11de annem onu veriyor ölen 1de gelip emziryom sonra 3te sağdığım süt veriliyor öğlen sağdığım az oluyor 20.30mm acıkıyor yetmiyor gibi hissediyorum sizce mamaya naşlasam mı? Bu arada kızım 4buçuk aylık