Merhaba anneler elimde 6 kutu oksapar igne 2 kutu da enox igne var enox un kutusu yok 2 kutu da progestan fitil var 3 kutu da duphaston var 5 ay önce dogum yaptım hamileligimde kullanıyordum son ayda kullanmadım hiçbirini ve elimde kaldılar bunları ihtiyaçını olan birine uygun fiyatlı vermek istiyorum ücretsiz vermek isterdim fakat benim de durumum iyi degil kızımın eksikleri var onları alıcam ilgilenen olursa konuşabiliriz