Miran1306 Sabahtan beri öksürüğü var tereyağlı pekmez yaptım geçmedi iburamin zero verebilir miyim acaba evde o var?
whitechocolatemochaa Miran1306 iburaminden ziyade grintuss tavsiye ederim iburamin calpol vb ilaçlar karaciğer enzimlerini yükseltiyor grintuss bitkisel bir öksürük şurubu, çok faydasını gördüm
Prensesannesiii9 Miran1306 benim kızımda dünden beri öksürüyor öksürükten uyuyamadı 🥺 tereyağı pekmez nasıl veriyorsunuz hiç duymamıştım
Kbraninalparslani Miran1306 ben tereyağ pekmeze birazda karabiber koyup verdim zeytinyağı sarımsak yapip sirtina göğüsüne ve ayak altina sürüp sicak bez koydum şükür geçti burnunuda açık tutmak gerekiyo birde gecmis olsun
Merveeofs Kaç aylık bebiş? Biz geçen ay gitmiştik öksürükten ama aile hekimine onu uygun gördü verdi birkaç gün kullandım rahatladı kızım. Hastaneye gitmek istemiyorsanız sağlık ocağına götürün doktor görsün de ilaç versin bence
annesininkuzusuu1 whitechocolatemochaa bitkisel şurubu kaç aydan itibaren verebiliriz acaba 4. Ay bitti
Miran1306 whitechocolatemochaa öksürük şurupları da zararlı diye biliyorum daha çok öksürük yapıyor bi de 😕
Miran1306 Prensesannesiii9 YouTube da video var öksürük için tereyağ pekmez ısıtıp veriyorsun şurup gibi hemen kesiyor öksürüğü
Senazeynep3425 Miran1306 pekmezi ılık su ile açarsanız da aynı olur. Tereyağ biraz ağır gelir belki. Benim astım ataklarima bile iyi geliyor ılık su ile açılan pekmez 😊
annesininkuzusuu1 Miran1306 Bana da geçen ay iburamin vermişti ilk başta vermedim zatüre başlangıcı dediler hırıltı başladı 3 gün kullandım iyileşti bide zaditen damla var rahatsız olduğunda veriyorum sadece bitkisel şeyler daha iyi daha güvenilir diye umuyorum