newmom15 Malatyaliyim ailem orda olunca depremden sonra ister istemez stres yaşadım kayinvalidem de bizde kalıyordu o başlı başına stres kaynağı.. Kızım bugün 1 aylık oldu sariligi geçmemiş çok az kilo almış nasıl sütümü arttirabilirim. Mama 1 hafta veremicem doktor 1 hafta mama verme tekrar kilosunu olcelim eğer sütun yetmiyorsa başlarız mamaya dedi.Humqna çay bir bardak ta süt içip uyudum eskisi gibi göğsüm dolu dolu uyanmadım anca kızımı doyurmaya yetti
betulszr newmom15 dereotu, incir ve sade soda bunlar en çok süt yapan. Daha sonra havuç, hurma ve mercimek falan bunlar da çok etkili diye okumuştum.Kendim de bunları çok tüketmeye çalışıyorum. Bir de su içmek çok çok önemli inşallah faydası olur
Burcekus newmom15 öncelikle geçmiş olsun.. bol su ve düzenli uyku en önemlisi demişti doktorum düzenli beslenmelisiniz beslenmenize protezin ve faydalı yağları eklemeniz hem sütünüzün kalitesini etkiler hem de artmasına yardımcı olur yeşilllik ağırlıklı kahvaltınız olsun en önemlisi dereotu gerçekten de fayda sağlıyor rezene kimyon çayları hem bebeğinizin gazını hem de sütünüzde artmasına destek sağlar tahin ceviz badem fındık bunlar hem üstünüzdeki yap oranını arttırmada fayda sağlıyormuş
AyKaTar Gecmis olsun, Solgar hap, benim sütümü arttırdı. Tavsiye ederim Brewers yeast and B12 diye geçiyor. Denemekde fayda var
Atesbebek newmom15 hangimizin sütü azalmadı ki o çocukları canları görünce. Benimde aynı. Ben mama verdim takviye yaptım ne yalan söyleyeyim. Diğer türlü huzursuz uyuyordu dalıp dalıp çıkıyordu. İki gündür sürekli sağım yapıp bol su içiyorum bol emzirmeye çalışıyorum. Bugün Bi tık normale döndü. Su bile icmiyormusum onu farkettim.