Bsradlkc merhaba sevgili annemiz 🌸 13 yıllık okul öncesi öğretmeniyim. Hep özel kurumlarda çalıştım. Çoğu da çalışan anne babanın çocuklarıydı. İçiniz rahat olsun, çocuklar akranlarıyla daha keyifli vakit geçirip oyunlar oynuyorlar. Paylaşmayı öğreniyorlar, yaptıkları etkinliklerle farkındalıkları artıyor. En basit tabirle Enerjilerini atıyorlar. Akademik olarakta ilkokula hazır başlıyorlar. Çocuklar anne babaları ile biraz daha vakit geçirmek için zaman zaman mızmızlanıp ilgi çekici davranışlarda bulunabiliyor. Sizden tek ricam ve önerim işten yorgun gelseniz bile çocuğunuza vakit ayırmanız. Sarılın, temasta bulunun, az da olsa oyunlarına eşlik edin, gün içinde yaptığınızı anlatın, çocuğunuzdan size anlatmasını isteyin. Biliyorum çalışan anne olarak bunları yapmak oldukça zor. Yemek, temizlik vs bunları yapmanızda gerekiyor. Önceliğiniz çocuklarınız olsun🫶🏼 unutmayın, siz mutlu ve huzurlu iseniz onlara da sirayet edecektir. 🌸 kendinizi suçlu hissetmeyin. Sizdeki endişe çocuklarınıza da geçer. Danışmak istediğiniz herhangi bir durum olursa seve seve yardımcı olurum 🥰