Merhaba güzel anneler çok zorlandığım bir olay hakkında fikirlerinize ihtiyacım var 2 buçuk yaşındaki oğlum son bir haftadır gece 3, buçuk 4 arası kalkıp dakikalarca ağlıyor ve bu standart oldu her gece mutlaka konuşamıyor derdini de anlatamıyor rüyamı görüyor bir yeri mi ağırıyor bilemiyorum ama artık korkmaya başladım bana akıl verin napcam gerek🙏(Kreşe de gidiyor)