Nimess57 Songul21_01 iki gün oldu ikinci doğumumu yapalı yine kullanıyorum diğer türlü acısı daha beter. Süt olayıda ben sık sık emziriyorum süt çoğalıp içine çıkan sütüde çocuğumun yüzüne boynuna sürüyorum 🙈
Amine1talha2ecrin3 asena0609 her sağdıktan sonra meme ucunuzu kendi sütünüzle yıkayın öyle bırakın çok faydası var ben öyleyle yaradan kurtuldum çok şükür
esmuhammet Lansinoh güzel bir krem ama nemlendirici o yani yaraya faydası olmuyor madecassol kullanmıştım ben yara için hücre yenileyici bir krem zaten iki güne geçmişti bu arada kadın doğum doktorumun tavsiyesiyle kullandım
Masalmeliss 3 Aydın çekiyorum aklına gelebilecek her şeyi yaptım geçmiyor zamana bırak derim benimde çok kötü
asena0609 Songul21_01 ayva çekirdeğini yaptım çok teşekkür ederim gerçekten iyi geldi ama ben suyu biraz fazla koymuşum üstü biraz sulu oldu bidahakine suyu daha az koyucam 😊