Merhaba kızlar,
2 aylık bir oğlum var son bir ayda bez sızdırmasından bıkmış durumdayım. Dün gündüz iki kere üst baş değiştim. Gece saat 4’te yine aynı tablo yine değiştim ve sabah 8de kalktık çocuğumun yattığı tarafında belden koltuk altına doğru yine sızmış ve doluluk göstergesinde ufacık bir çizgi oluşmuş fotoğrafını yüklüyorum. Sleepy, molfix ve prima priemium care kullandım hepsinde aynı problemi yaşadım. Oğlumuzu sünnet ettirmiştik bununla bir ilgisi olabilir mi? Benim durumumda olan var mı?
